zondag 19 juni 2011

Week 5 - Uitzien

Wat een feest zal dat zijn, voor altijd zijn in Gods aanwezigheid, in de nabijheid van onze Heer en Heiland, Jezus Christus.
Geen zonde, geen dood, geen pijn, geen verdriet.
Eeuwige vreugde!
Geen ruzies, geen angst, geen minderwaardige gevoelens, geen …
Oh, wat zal dat heerlijk zijn.
Zo'n immens diepe vreugde en vrede, omdat je weet: Ik ben thuis!
Deze wereld waarin we nu leven is niet onze eindbestemming, gelukkig maar!
Het is de doorgaande weg naar ons eeuwige leven, bij Hem, als we in Hem geloven en Jezus hebben aangenomen als onze Heer en Heiland.
De weg er naar toe is soms zwaar en moeilijk begaanbaar; vol kuilen en hobbels, vol pijn en verdriet, moeiten en zorgen, maar als we volhouden tot het einde toe, wacht ons een vreugde en vrede die boven onze verwachtingen uitstijgt.
Maar we hoeven de weg niet alleen te gaan, Hij gaat met ons mee.

Dat heeft Hijzelf beloofd.

'En zie,
Ik ben met u al de dagen,
tot de voleinding van de wereld.'


MattheĆ¼s 28:20


Laat mijn ogen en mijn hart
gericht zijn op wat nog komen gaat.
Laat mij voor ogen houden
de vreugde van het feest
dat mij te wachten staat.
Laat mijn vertrouwen zijn
op God mijn Vader
in mijn reis daar heen.
Hij weet wat voor mij
het beste en het juiste is
en laat mij daarin nooit alleen.
Ik zie uit naar wat nog komen gaat,
naar het feest wat mij bij Hem te wachten staat.



Gods rijke zegen 
en een liefdevolle groet,
Rita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten